Hartman ontwikkelt tuinmeubelen die tegen een stootje kunnen en die het buitenleven leuker maken. Comfort, kwaliteit en design komen bij Hartman samen in elk product. Wij mochten meehelpen bouwen aan nog meer toegankelijkheid van de mooie producten die Hartman met haar ijzersterke imago te bieden heeft.
Voor het beheer van content is een CMS ingericht op basis van het open-source Content Management Framework (CMF) Silverstripe. In de toekomst kunnen we dit doorontwikkelen omdat het zeer schaalbaar is, flexibel en op maat in te richten. Ook een handige SEO tool om de vindbaarheid in Google te kunnen verbeteren is hierin meegenomen.
Dealers kunnen bij Hartman hun shoppingfeed aanleveren. Door de aanwezige EAN-nummers binnen de Google Shopping Feed worden de producten herkend en gematcht met het product in de website van Hartman. De gebruiker die op zoek is naar het product is zo maar één klik verwijderd van de verkooppagina van de dealer.
Vanuit bijvoorbeeld de inspiratieblogs kunnen klanten eenvoudig producten en zelfs complete sets toevoegen aan een eigen wishlist, door simpelweg op het hartje te klikken. Deze gefavoriseerde lijst kan worden gedownload, geprint en meegenomen naar de dealer. Daarnaast kan deze lijst via mail of WhatsApp worden gedeeld.