Hartman

Hartman

Alles komt bij elkaar in nieuw digitaal landschap

Hartman ontwikkelt tuinmeubelen die tegen een stootje kunnen en die het buitenleven leuker maken. Comfort, kwaliteit en design komen bij Hartman samen in elk product. Wij mochten meehelpen bouwen aan nog meer toegankelijkheid van de mooie producten die Hartman met haar ijzersterke imago te bieden heeft.

Consumentenwebsite

De wens van Hartman was een nieuw digitaal landschap waarin ze snel en makkelijk producten kunnen ontsluiten vanuit een DMP (Data Management Platform).

Binnen de eerste fase van het project zijn we gestart met het realiseren van dit DMP en hebben we nieuwe consumentenwebsites voor de verschillende landen ontwikkeld. Klanten worden hier geïnspireerd en geïnformeerd.

Via het op maat ontwikkelde DMP zijn er achterliggend koppelingen gemaakt met het PIM, CRM, DAM en marketing automation systemen. Later zal een brandportal voor dealers volgen.

Case-afbeelding-2.png

Schaalbaar

Voor het beheer van content is een CMS ingericht op basis van het open-source Content Management Framework (CMF) Silverstripe. In de toekomst kunnen we dit doorontwikkelen omdat het zeer schaalbaar is, flexibel en op maat in te richten. Ook een handige SEO tool om de vindbaarheid in Google te kunnen verbeteren is hierin meegenomen.

Case-afbeelding-3.png

Google Shopping Feed

Dealers kunnen bij Hartman hun shoppingfeed aanleveren. Door de aanwezige EAN-nummers binnen de Google Shopping Feed worden de producten herkend en gematcht met het product in de website van Hartman. De gebruiker die op zoek is naar het product is zo maar één klik verwijderd van de verkooppagina van de dealer.

Group-3.png

Wishlist

Vanuit bijvoorbeeld de inspiratieblogs kunnen klanten eenvoudig producten en zelfs complete sets toevoegen aan een eigen wishlist, door simpelweg op het hartje te klikken. Deze gefavoriseerde lijst kan worden gedownload, geprint en meegenomen naar de dealer. Daarnaast kan deze lijst via mail of WhatsApp worden gedeeld.

Hartman7.png