Kato creëert vette kantoorinrichtingen voor vastgoed professionals, ondernemers, operators en officebuilders. Met het oog op de groeiambities is het belangrijk dat zij de verschillende doelgroepen weet te bereiken, verleiden en converteren. Met dit in ons achterhoofd hebben we gezamenlijk een leadgenererende website gerealiseerd.
Aan de hand van verschillende sessies zijn we, samen met partners, gestart met het vaststellen van het KATO merk. Vervolgens hebben we binnen een Sprint 0 gezamenlijke doelen en ambities vastgelegd. Deze doelen vormden de basis bij het vervaardigen van het design voor de nieuwe website. Een website die het merk perfect weet communiceren richting de doelgroep. Dit met als doel dat zij gebruik willen maken van de diensten, die KATO kan aanbieden
De website bevat slimme klantsegmentatie elementen waarmee we relevante content aan de juiste doelgroep kunnen communiceren. Dit is een belangrijk middel bij het overtuigen, verleiden en converteren van de bezoeker.
Wanneer je als websitebeheerder gepersonaliseerde content wil aanbieden, dan heb je een flexibel CMS nodig. Daarom hebben we binnen dit project voor Silverstripe gekozen. KATO kan hierbij aan de hand van dynamische componenten zelfstandig pagina’s opbouwen. Super snel en super handig!