Een goede voorbereiding is het halve werk!

Een intensieve samenwerking en een korte doorlooptijd. Dat kenmerkt een Sprint 0, die dient als inventarisatiefase op het daaropvolgende maakproces! Hierbij zal, aan de hand van verschillende sessies, de essentie van het vraagstuk concreet gemaakt worden. Dit vertalen wij vervolgens door naar tastbare digitale oplossingen.

Dit willen wij graag met jou concreet maken:

Producten & Diensten

De hoofdactiviteiten van de organisatie en de kenmerken van de producten en/of diensten die geleverd kunnen worden. Indien de organisatie een groot assortiment heeft: hoe vindt het beheer van producten plaats? Is er een PIM systeem (Product information management) aanwezig?

Relatiebeheer

Onderzoeken op welke wijze de organisatie relaties wil gaan beheren. Is er bijvoorbeeld al een CRM? Is er behoefte om met een CRM te gaan werken? Hoe zal de opvolging van leads plaatsvinden? Ook zullen we onderzoeken op welke wijze we mogelijk marketing automation kunnen toepassen.

Klantsegmenten

Uit welke segmenten bestaat de doelgroep en wat zijn de verschillende koopmotieven? Wat drijft hen en hoe kunnen we deze bereiken?

Toegevoegde waarde en USP’s

De toegevoegde waarde die de organisatie kan bieden en de wijze waarop deze zich onderscheidend maakt in de markt.

Kanalen & bronnen

Het in kaart brengen van de distributieketen en vastleggen van verschillende informatiebronnen. Hoe kunnen we afhankelijk data ophalen of versturen binnen de distributieketen?

Partners

De partners en het netwerk waar de organisatie mee samenwerkt of wil gaan samenwerken. Hoe wil de organisatie relevante informatie uitwisselen en wat zijn hierbij de uitgangspunten?